top of page
  • תמונת הסופר/תRaz Shalev

5 יתרונות לשיעור גיטרה בזום לעומת פרונטלי

עודכן: 10 ביולי 2023

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.


כשהטכנולוגיה ממשיכה לשנות כל היבט בחיינו, לא מפתיע שגם החינוך המוזיקלי מושפע ובענק. חלפו הימים שבהם שיעורים פרונטליים אחד על אחד הם האופציה היחידה ללמוד לנגן בגיטרה. היום בעזרת תוכנות מקוונות באינטרנט כמו זום, שיעורי גיטרה מקוונים בזום הפכו לבחירה מועדפת על תלמידים ומורים רבים.

היום נחקור מדוע שיעורי גיטרה בזום (ולא רק גיטרה) זה העתיד של החינוך מוזיקלי ונכיר את היתרונות של שיעורי גיטרה אונליין בזום על פני שיעורים פרונטליים.


לימוד גיטרה בזום- 5 יתרונות אל מול שיעורי גיטרה פרונטליים
100 אחוז זמן גיטרה- מתוך שיעור גיטרה בזום עם אפרת התלמידה המקסימה. צילום= אתי שרת

1. נוֹחוּת

אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים ביותר של שיעורי גיטרה מקוונים דרך הזום הוא הנוחות שהם מציעים. עם שיעורי גיטרה בזום, אתה כתלמיד יכול ללמוד גיטרה בעזרת שיעורים בלי לצאת מהבית- עם כל הנוחות של הבית שלך. אין לך סיבה לדאוג לגבי הנסיעה לסטודיו של המורה לגיטרה, מה שיכול לחסוך לך גם זמן וגם כסף. כל מה שאתה צריך זה חיבור אינטרנט אמין, גיטרה ומצלמת אינטרנט (שמגיעה בנויה עם כל המחשבים הניידים), וזהו, אתה מוכן לתת בראש וללמוד לנגן בגיטרה.


2. גְמִישׁוּת

שיעורי גיטרה מקוונים בזום מציעים גם גמישות רבה יותר מאשר שיעורי גיטרה אישיים אחד על אחד פרונטליים. עם שיעורי גיטרה בזום, אתה בעצם יכול לבחור את השעה והיום המתאימים לך ביותר בגלל שגם למורה לגיטרה שלך יש זמינות רחבה יותר כי אין לו צורך להתרוצץ בין בתי התלמידים שלו. זה אומר שאתה יכול לתזמן שיעורים סביב המחויבויות האחרות שלך, כגון עבודה, בית ספר או התחייבויות משפחתיות. בנוסף, אם אתה צריך לתזמן מחדש שיעור, כל עוד מדובר במסגרת זמן של 24 שעות לפני השיעור המדובר, הרבה יותר קל לעשות זאת עם שיעורים מקוונים בגיטרה בגלל שאתה לא צריך לדאוג לגבי תחבורה או לשנות את זמני הבייביסיטר לילדים וכדומה, פשוט צור קשר עם המורה לגיטרה שלך.


3. מגוון רחב יותר של מורים לגיטרה

יתרון נוסף של שיעורי גיטרה מקוונים אונליין בזום הוא שיש לך גישה למגוון רחב יותר של מורים וסגנונות. בשיעורי גיטרה פרונטליים אישיים, האפשרויות שלך מוגבלות למורים הזמינים באזור המקומי שלך. עם זאת, בשיעורי גיטרה בזום, אתה יכול לבצע שיעורי גיטרה עם מורים מכל מקום בעולם. המשמעות היא שתוכלו למצוא מורה שמתמחה בסגנון המוזיקה שאתם רוצים ללמוד, ללא קשר למקום הפיזי גיאוגרפי שבו הם ואתם נמצאים.


4. חווית למידה משופרת

שיעורי גיטרה אונליין בזום יכולים לספק חווית למידה משופרת. מורים יכולים להשתמש בכלים דיגיטליים כמו שיתוף מסך והקלטת וידאו כדי להפוך את השיעורים למרתקים ואינטראקטיביים יותר. הם יכולים גם להשתמש בעזרים חזותיים ובתרגילים אינטראקטיביים כדי לעזור לתלמידים ללמוד טוב יותר ובצורה קלה יותר לעכל את החומר. בנוסף, תלוי במורה כמובן, ניתן להקליט את שיעורי הגיטרה המקוונים או חלקים מהם ואז תוכל לעבור שוב לעבור על הנושא ולהתאמן עם הגיטרה עד השיעור הבא. בנוסף מדובר בשיעור ללא הסחות דעת, שיעורי גיטרה בזום מציעים סביבה נטולת הסחות דעת, שיכולה לעזור לשפר את המיקוד והריכוז.

בשיעורי גיטרה בזום אפשר לראות את הגיטרה בזוויות מרובות, שיעורי גיטרה בזום מציעים את היכולת לראות את הגיטרה ואת הטכניקה של המורה ממספר זוויות, ומספקים לתלמיד הבנה מקיפה יותר של הנושא הנלמד.


5. עלות מול תועלת

בשורה התחתונה, שיעורי גיטרה אונליין בזום הם לרוב חסכוניים וזולים יותר משיעורים פרונטליים בגיטרה. בשיעורים הפרונטליים, אתה לא צריך לשלם רק עבור זמנו של המורה אלא גם עבור העלויות הכרוכות בהסעה, כגון דלק וחניה והזמן שלך כמובן בזמני ההגעה לשיעור הגיטרה. בשיעורי גיטרה בזום צריך לשלם רק על זמנו של המורה, מה שיכול להביא לחיסכון משמעותי לאורך זמן. מכאן ניתן גם להבין שאנחנו מדברים פה על 100% זמן גיטרה, בלי בזבוזי זמן מיותרים אחרים מסביב.


שיעורי גיטרה אונליין בזום
גם לונה המתוקה לא מפספסת את שיעורי הגיטרה בזום :) צילום= אתי שרת

לסיכום, נראה ששיעורי גיטרה בזום הם בהחלט העתיד של החינוך המוזיקלי. הם מציעים יתרונות רבים על פני שיעורים אישיים פרונטליים בגיטרה, כולל נוחות, גמישות, מגוון רחב יותר של מורים, חווית למידה משופרת וחסכוניות. אז אם אתה מחפש ללמוד לנגן בגיטרה או רוצה לשפר את כישוריך, שקול לקחת שיעורי גיטרה מקוונים דרך הזום. זוהי דרך נוחה, גמישה ויעילה ללמוד מוזיקה. כמובן שאם אתה גר קרוב למורה שלך ותעדיף שיעורי גיטרה פרונטליים אז האופציה בהחלט קיימת!

עשה לכם חשק ללמוד גיטרה? רוצים להתייעץ איתי?


bottom of page